site header ksafim

Univ Logo Small

שכירת אודיטוריום "פורטאון", עבור כיתה בת 250 מקומות לסטודנטים הלומדים בקמפוס העיר

בכוונת אוניברסיטת חיפה להתקשר עם חברת מישורים השקעות נדלן בע"מ, כספק יחיד.

מהות ההתקשרות: שכירת אודיטוריום "פורטאון", עבור כיתה בת 250 מקומות לסטודנטים הלומדים בקמפוס העיר

 מקור הסמכות: תקנה 3(18) לתקנות חובת המכרזים (התקשרויות של מוסד להשכלה גבוהה), תש"ע-2010.

תקופת ההתקשרות: 17 חודשים ואופציה של 36 חודשים

היקף כספי משוער:  כ-982,000 ש"ח לכלל התקופה כולל מע"מ.

תאריך פרסום: 17.08.2023

עיקרי חוות דעת להתקשרות: בהתאם למצב הדברים בפועל, חברת מישורים השקעות נדלן בע"מ הינה היחידה שיכולה לבצע  את מהות ההתקשרות, מהטעמים שלהלן: אודיטוריום "פורטאון" של חברת מישורים הינו היחיד בסביבת המתקנים של האוניברסיטה בקמפוס העיר אשר יכול לשמש להוראה בו זמנית של עד 250 תלמידים; האודיטוריום עונה על צורכי ההוראה של האוניברסיטה אשר נדרשים לצורך קיום שיעורים באופן תקין; האודיטוריום מאפשר נגישות יעילה בין מתקני האוניברסיטה שכן הוא נמצא במרחק הליכה סביר הן ממתחם כיתות הלימוד של האוניברסיטה הנמצא ברחוב הנמל 16 בבניין דילן, והן ממתחם הסגל הנמצא ברחוב הנמל 65 בבניין עמיר.    

אדם הסבור כי קיים גוף/ארגון אחר המסוגל לבצע את ההתקשרות ולספק את כל השירותים/טובין המבוקשים במלואם רשאי לפנות למזכיר הוועדה וזאת עד ליום 30.08.2023 בכתובת דוא"ל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..לפנייה כאמור יש לצרף נימוקים ומסמכים רלוונטיים.

 


רכישת הסדר נסיעה חופשי סמסטריאלי (רב-קו) עבור סטודנטים בקמפוס העיר וסטודנטים יוצאי אתיופיה לתואר ראשון

בכוונת אוניברסיטת חיפה להתקשר עם אגד חברה לתחבורה בע"מ, כספק יחיד.

מהות ההתקשרות: רכישת הסדר נסיעה חופשי סמסטריאלי (רב-קו) עבור סטודנטים בקמפוס העיר וסטודנטים יוצאי אתיופיה לתואר ראשון

 מקור הסמכות: תקנה 3(18) לתקנות חובת המכרזים (התקשרויות של מוסד להשכלה גבוהה), תש"ע-2010.

תקופת ההתקשרות: 12 חודשים ו-4 תקופות אופציה בנות 12 חודשים כל אחת

היקף כספי משוער:  כ-1,100,850 ש"ח לכלל התקופה כולל מע"מ.

תאריך פרסום: 13.08.2023

עיקרי חוות דעת להתקשרות: בהתאם למצב העניינים בפועל, אגד הינה החברה היחידה אשר מפעילה קווי אוטובוס במסלול הנסיעה בין קמפוס הכרמל לבין קמפוס העיר, ובמרחב אזור אוניברסיטת חיפה, על כן היא היחידה אשר מחזיקה בהסדרי נסיעה רלוונטיים למסלולי הנסיעה הנדרשים לתלמידי האוניברסיטה הזכאים. לכן, ובהתאם למצב הדברים בפועל, אגד הינה היחידה שמסוגלת לבצע את נושא ההתקשרות.

אדם הסבור כי קיים גוף/ארגון אחר המסוגל לבצע את ההתקשרות ולספק את כל השירותים/טובין המבוקשים במלואם רשאי לפנות למזכיר הוועדה וזאת עד ליום 24.08.2023 בכתובת דוא"ל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..לפנייה כאמור יש לצרף נימוקים ומסמכים רלוונטיים.

 

השכרה של כתות מחשבים עבור תכנית הלימודים מעל"ה לתלמידי תיכון מצטיינים מיישובי הצפון ללימודי מדע חישובי (פיסיקה חישובית)

בכוונת אוניברסיטת חיפה להתקשר עם מכון דוידסון לחינוך מדעי, עמותה רשמית המשמשת כזרוע החינוכית של מכון ויצמן למדע, כספק יחיד.

מהות ההתקשרות: השכרה של כתות מחשב עבור תכנית הלימודים מעל"ה לתלמידי תיכון מצטיינים מיישובי הצפון ללימודי מדע חישובי (פיסיקה חישובית) 

 מקור הסמכות: תקנה 3(18) לתקנות חובת המכרזים (התקשרויות של מוסד להשכלה גבוהה), תש"ע-2010.

תקופת ההתקשרות: כ-10 חודשים

היקף כספי משוער:  174,892 ש"ח לכלל התקופה כולל מע"מ.

תאריך פרסום: 09/07/2023

עיקרי חוות דעת להתקשרות:  בהתאם למצב העניינים בפועל, מכון דוידסון לחינוך מדעי הוא היחיד שמסוגל לבצע את מהות ההתקשרות ואשר מבקש לבצע אותה אותה.

אדם הסבור כי קיים גוף/ארגון אחר המסוגל לבצע את ההתקשרות ולספק את כל השירותים/טובין המבוקשים במלואם רשאי לפנות למזכיר הוועדה וזאת עד ליום   20.07.2023 בכתובת דוא"ל This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

.לפנייה כאמור יש לצרף נימוקים ומסמכים רלוונטיים

 

שכירת מתחם הנמצא ברחוב פלמר 1, קומה 2, עבור כיתות לימוד בקמפוס העיר

בכוונת אוניברסיטת חיפה להתקשר עם חברת הכשרת היישוב בישראל בע"מ, כספק יחיד.

מהות ההתקשרות: שכירת מתחם הנמצא ברחוב פלמר 1, קומה 2, עבור כיתות לימוד בקמפוס העיר

 מקור הסמכות: תקנה 3(18) לתקנות חובת המכרזים (התקשרויות של מוסד להשכלה גבוהה), תש"ע-2010.

תקופת ההתקשרות: 24 חודשים ואופציה של 12 חודשים

היקף כספי משוער:  כ-313,440 ש"ח לכלל התקופה כולל מע"מ.

תאריך פרסום: 13.08.2023

עיקרי חוות דעת להתקשרות: בהתאם למצב העניינים בפועל, חברת הכשרת היישוב הינה היחידה שיכולה לבצע את מהות ההתקשרות, מהטעמים שלהלן: המושכר נמצא בסמיכות קרובה מאוד למתקני האוניברסיטה ברחוב הנמל ולכן מתאפשרת נגישות יעילה לסטודנטים הנדרשים לעבור בין המתחמים במהלך היום; כל היחידות שישמשו ככיתות עבור התוכנית להתפתחות הילד, נמצאות במבנה אחד ומשכך תתאפשר הוראה מיטבית של התוכנית בשני מחזורי הלימוד; הימצאות רוב כיתות הלימוד השכורות ע"י האוניברסיטה בבניין אחד תאפשר תמיכה ותפעול שוטף של צוותי האוניברסיטה באופן יעיל; הזמינות בכיתות לימוד נוספות שכבר יוכלו להיות בשימוש בתחילת שנה"ל תשפ"ד.

אדם הסבור כי קיים גוף/ארגון אחר המסוגל לבצע את ההתקשרות ולספק את כל השירותים/טובין המבוקשים במלואם רשאי לפנות למזכיר הוועדה וזאת עד ליום 24.08.2023 בכתובת דוא"ל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..לפנייה כאמור יש לצרף נימוקים ומסמכים רלוונטיים.

 

מתן שירותי ייעוץ בתחומי המדיניות, הרגולציה, קשרי הממשל והדרכה בהיבט הקיימות

מהות ההתקשרות: מתן שירותי ייעוץ בתחומי המדיניות, הרגולציה, קשרי הממשל והדרכה בהיבט הקיימות

מקור הסמכות:תקנה 3(18) לתקנות חובת המכרזים (התקשרויות של מוסד להשכלה גבוהה) תש״ע-2010

תקופת ההתקשרות: 6 חודשים

היקף כספי משוער לכל תקופת ההתקשרות: 180,000 ש"ח כולל מע"מ

תאריך פרסום: 01.06.2023

עיקרי חוות דעת להתקשרות:בשנת תשפ"א השיקה האוניברסיטה תפיסה אסטרטגית חדשה המבוססת על מדדי הקיימות של ארגון האומות המאוחדות (ה-SDG). במסגרת זו, פועלת האוניברסיטה לקידום היבטים שונים של קיימות, החל מקידום מחקרים, דרך תפעול יעיל יותר וכלה בשיפור היעילות האנרגטית וצמצום הפליטות של חומרים מזיקים לסביבה, במישרין ובעקיפין. חלק מהותי בתכנית האסטרטגית התמקד בנראות הקמפוס ובקידום הקיימות בהיבט התפעולי כדוגמת הקמת חוות קולטנים פוטו-וולטאים על גבי גג הבניין הראשי, התקנת עמדות טעינה לרכבים חשמליים, טיפוח תחום ההדרכה וההוראה בתחום הקיימות ועוד. לפיכך, האוניברסיטה מבקשת להתקשר עם מר שמואל בוקר, כיועץ בתחומי המדיניות, רגולציה, קשרי ממשל והדרכה בהיבט הקיימות. מר בוקר כיהן במגוון תפקידים בכירים בשירות הציבורי, בין היתר הקים את מערך ההדרכה הנוכחי של משטרת ישראל במכללה הלאומית לשוטרים והוא בעל רשת קשרים ענפה, שעשויה לסייע לאוניברסיטה מאוד בקידום מטרותיה שתוארו לעיל. מר בוקר הינו המומחה היחיד בארץ המשלב ניסיון מעשי רב וקשרי ממשל אישיים אותם רקם במרוצת השנים – יתרונות הנחוצים לצורך נושא ההתקשרות ולקידום סיכוייה של האוניברסיטה ליהנות מקידום ופיתוח תחום הקיימות.

אדם הסבור כי קיים גוף/ארגון אחר המסוגל לבצע את ההתקשרות ולספק את כל השירותים/טובין המבוקשים במלואם רשאי לפנות למנהלת המכרזים וזאת עד ליום 14.06.2023 בכתובת דוא"ל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

לפנייה כאמור יש לצרף נימוקים ומסמכים רלוונטיים.


הצטרפות למנוי רשימת תפוצה