site header ksafim

Univ Logo Small

מתן שירותי ייעוץ, ליווי, תכנון אסטרטגי ותכנון מערך ההכשרה האקדמית עבור התכנית לחדשנות ויזמות באוניברסיטת חיפה

בכוונת אוניברסיטת חיפה להתקשר עם חברת אוליב טרי, כספק יחיד.

מהות ההתקשרות: מתן שירותי ייעוץ, ליווי, תכנון אסטרטגי ותכנון מערך ההכשרה האקדמית עבור התכנית לחדשנות ויזמות באוניברסיטת חיפה

 מקור הסמכות: תקנה 3(18)

תקופת ההתקשרות: 12 חודשים ושתי אופציות בנות 12 חודשים כל אחת

היקף כספי משוער:  כ-229,500 ש"ח לכלל התקופה.

תאריך פרסום: 25.11.2020

עיקרי חוות דעת להתקשרות:  אוניברסיטת חיפה מפעילה תכנית לחדשנות ויזמות המשלבת הכשרה תאורטית והתנסות מעשית, הכוללת סימולציות בתחומי פיתוח מוצר ושירותים חדשניים. התכנית מעודדת "זרעים" של מיזמים סטודנטיאליים שצמחו בתכנית להמשיך את המסלול היזמי לאחר סיום הלימודים. בכדי לסלול עבור הסטודנטים דרך להמשך פיתוח המיזם, נדרשת האוניברסיטה לבנות קשר עם חממות ואקסלרטורים. לצורך קיום התכנית המתוארת לעיל, נדרש ספק בעל קשר עמוק עם האקו-סיסטם היזמי באזור חיפה והסביבה, המספק את כל השירותים שלהלן כשירותי IN-HOUSE (ולא באמצעות קבלני משנה), והוא בעל ניסיון במתן שירותים אלה ללקוחות ככלל, ולמוסדות אקדמיים בפרט:

* תכנון אסטרטגי: מיצוב ומיקוד של התכנית;

* תכנון מערך ההכשרה האקדמי, כולל ההתנסות המעשית;

* בניית מערך הקשרים עם האקו-סיסטם היזמי;

* בניית מערך אתגרים אמיתיים להתנסויות המעשיות;

* איתור אנשי מקצוע מהפרקטיקה לייעוץ וליווי במגוון תחומים של חדשנות ויזמות;

* בניית מערך הקשרים עם חממות ואקסלרטורים

אדם הסבור כי קיים גוף/ארגון אחר המסוגל לבצע את ההתקשרות ולספק את כל השירותים/טובין המבוקשים במלואם רשאי לפנות למנהלת המכרזים וזאת עד ליום 08.12.2020 בכתובת דוא"ל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

לפנייה כאמור יש לצרף נימוקים ומסמכים רלוונטיים.

 

 

 


ביצוע עבודות גילוי וכיבוי אש במבני האוניברסיטה

בכוונת אוניברסיטת חיפה להתקשר עם חברת "טלפייר גלאי אש וגז בע"מ" , כספק יחיד.

מהות ההתקשרות: ביצוע עבודות גילוי וכיבוי אש במבני האוניברסיטה

 מקור הסמכות: תקנה 3(18)

תקופת ההתקשרות: החל מיום 01.10.2020 עד 30.09.2023

היקף כספי משוער: 1,350,000 ש"ח כולל מע"מ

תאריך פרסום: 18.11.2020

עיקרי חוות דעת להתקשרות: בהתאם למצב העניינים בפועל חברת טלפייר גלאי אש וגז בע"מ הינה היחידה המסוגלת להתקין ציוד חדש וחלפים בבניינים בהם מותקנות כבר מערכות של אותה חברה וזאת מן הטעם כי התקנת ציוד שאינו מתוצרת החברה תחייב התקנת רכזות נוספות מסוגים נוספים בבנייני האוניברסיטה השונים, דבר אשר יוביל לייקור ההתקשרות וכן, יוביל למצב של ריבוי מערכות וסרבול העבודה השוטפת של מוקד הביטחון.

 אדם הסבור כי קיים גוף/ארגון אחר המסוגל לבצע את ההתקשרות ולספק את כל השירותים/טובין המבוקשים במלואם

רשאי לפנות למנהלת המכרזים וזאת עד ליום  01.12.2020 בכתובת דוא"ל This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

לפנייה כאמור יש לצרף נימוקים ומסמכים רלוונטיים

.

מתן שירותי ייעוץ בתחום קשרי ממשל ואיגום משאבים לצורך גיוס כספים ממשרדי הממשלה השונים, המיועדים לקידום האוכלוסיה הערבית בישראל

בכוונת אוניברסיטת חיפה להתקשר עם חברת מ.כ. מצ'ינג קשרי ממשל ואסטרטגיה בע"מ, כספק יחיד.

מהות ההתקשרות: מתן שירותי ייעוץ בתחום קשרי ממשל ואיגום משאבים לצורך גיוס כספים ממשרדי הממשלה השונים, המיועדים לקידום האוכלוסיה הערבית בישראל

 מקור הסמכות: תקנה 3(18)

תקופת ההתקשרות: 24 חודשים ושתי אופציות בנות 12 חודשים כל אחת

היקף כספי משוער:  עד 1,500,000 ש"ח לכלל התקופה.

תאריך פרסום: 31.08.2020

עיקרי חוות דעת להתקשרות:  חברת מ.כ. מצ'ינג קשרי ממשל ואסטרטגיה בע"מ, מעניקה שירותי ייעוץ בתחום קשרי הממשל ומתמחה באיגום משאבים לצורך גיוס כספים ממשרדי הממשלה השונים. מנכ"ל החברה, אשר שימש בתפקיד יועץ משפטי במשרדי ממשלה, דוגמת המשרד לפיתוח הנגב, הגליל והפריפריה, הוא בעל מומחיות רבה בתקצוב החברה הערבית בישראל, בדגש על צפון הארץ. למומחיותו של מנכ"ל החברה, כמו גם לניסיונו הרב ולקשרי הממשל האישיים אותם רקם במרוצת השנים, פוטנציאל משמעותי בקידום סיכוייה של האוניברסיטה ליהנות מהתקציבים המיועדים לשיפור ופיתוח החברה הערבית בישראל. בהתחשב בהיבטים המתוארים לעיל, ולאור היתרונות המשמעותיים של החברה ויכולתיה הגבוהות בתחום, אשר ישרתו את האינטרסים של אוניברסיטת חיפה ושל בני החברה הערבית הנמנים על קהילתה, ניראה כי בנסיבות העניין, החברה היא היחידה המסוגלת לבצע את נושא ההתקשרות.

אדם הסבור כי קיים גוף/ארגון אחר המסוגל לבצע את ההתקשרות ולספק את כל השירותים/טובין המבוקשים במלואם רשאי לפנות למנהלת המכרזים וזאת עד ליום 08.09.2020 בכתובת דוא"ל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

לפנייה כאמור יש לצרף נימוקים ומסמכים רלוונטיים.

 

 

 

ביצוע עבודות גילוי וכיבוי אש במבני האוניברסיטה

בכוונת אוניברסיטת חיפה להתקשר עם חברת "אורד בע"מ" , כספק יחיד.

מהות ההתקשרות: ביצוע עבודות גילוי וכיבוי אש במבני האוניברסיטה

 מקור הסמכות: תקנה 3(18)

תקופת ההתקשרות: החל מיום 01.10.2020 עד 30.09.2023

היקף כספי משוער: 1,350,000 ש"ח כולל מע"מ

תאריך פרסום: 18.11.2020

עיקרי חוות דעת להתקשרות: בהתאם למצב העניינים בפועל חברת אורד בע"מ הינה היחידה המסוגלת להתקין ציוד חדש וחלפים בבניינים בהם מותקנות כבר מערכות של אותה חברה וזאת מן הטעם כי התקנת ציוד שאינו מתוצרת החברה תחייב התקנת רכזות נוספות מסוגים נוספים בבנייני האוניברסיטה השונים, דבר אשר יוביל לייקור ההתקשרות וכן, יוביל למצב של ריבוי מערכות וסרבול העבודה השוטפת של מוקד הביטחון.

 

אדם הסבור כי קיים גוף/ארגון אחר המסוגל לבצע את ההתקשרות ולספק את כל השירותים/טובין המבוקשים במלואם

רשאי לפנות למנהלת המכרזים וזאת עד ליום  01.12.2020 בכתובת דוא"ל This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

לפנייה כאמור יש לצרף נימוקים ומסמכים רלוונטיים

.

קבלת שירותי פיתוח בשפת ABAP למודול GM במסגרת פרויקט הטמעת מודולים פיננסיים של SAP במכלול ה-SAP

בכוונת אוניברסיטת חיפה להתקשר עם חברת ג'יי.אר.אס טכנולוגיות בע"מ (מר גיל רשף), כספק יחיד.

מהות ההתקשרות: קבלת שירותי פיתוח בשפת ABAP למודול  GM במכלול ה-SAP באוניברסיטת חיפה

מקור הסמכות: תקנה 3(18), לתקנות חובת המכרזים (התקשרויות של מוסד להשכלה גבוהה), תש"ע-2010

תקופת ההתקשרות:  01.10.2020 עד 30.9.2023

היקף כספי משוער: כ-850,000 ש"ח כולל מע"מ לכלל התקופה.

תאריך פרסום: 19.07.2020

עקרי חוות הדעת להתקשרות: 

חברת ג'י.אר.אס טכנולוגיות בע"מ ("החברה") מעניקה שירותי מומחה לאוניברסיטת חיפה מאז שנת 2015. החברה באמצעות תכניתן שפת ABAP מטעמה, המלווה את האוניברסיטה לאורך השנים הובילה את פיתוח מודול המחקר במערכת הסאפ  (SAP GM) וסמסגרת זו פיתחה כמות גדולה של מאות תכניות וממשקים מורכבים במודול עצמו ואל מול המערכת הפיננסית("עידן") ומודולי הסאפ הנוספים באוניברסיטת חיפה. החברה צברה במהלך השנים ידע רב באשר למורכבות הייחודית של יישום ה-GM באוניברסיטת חיפה, היכרות מעמיקה עם צרכי המחקר והצרכים האקדמיים וכן עם היישומים המהווים בפועל את ליבת יישומי המחקר באוניברסיטת חיפה כמו כן, בשל התמחותו של תכניתן החברה ויכולתיו הגבוהות בתחום ה-ABAP שולב גם במתן מענים לפתרון בעיות חריגות רבות במודול SAP Campuus Managemen, במצב דברים זה, החברה היא היחידה שיכולה לספק את השירות לצורך ההתקשרות המבוקשת ובכלל זה לשילוב התהליכים המוקמים במודול ה-GM, כחלק מפרויקט להקמה והטמעת מודולים פיננסיים, מבוססי S4HANA, במכלול ה-SAP באוניברסיטת חיפה.

 אדם הסבור כי קיים גוף/ארגון אחר המסוגל לבצע את ההתקשרות ולספק את כל השירותים/טובין המבוקשים במלואם רשאי לפנות למנהלת המכרזים וזאת עד ליום  30.07.2020 בכתובת דוא"ל  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. לפנייה כאמור יש לצרף נימוקים ומסמכים רלוונטיים


הצטרפות למנוי רשימת תפוצה